söndag, juni 25, 2006

Ut i blogg-världen...

Jaha, då har jag också gett mig in i blogg-världen. Har ju försökt hålla mig med en "dagbokssida" på min hemsida men den har uppdaterats ytterst oregelbundet. Tanken var egentligen att börja blogga den 1 juni men av olika skäl blev det inte så... Bl.a. har det varit väldigt mycket jobb den senaste tiden och då känns det inte så lockande att sätta sig vid datorn igen på kvällarna - faktiskt! Ni som känner mig vet att jag annars är svårt internetberoende så detta måste ju vara ett sundhetstecken.

Jag har i alla fall under den gångna veckan hunnit med en tjänsteresa till England (en liten "håla" som heter Salfords utanför London, nästan vid Gatwick Airport) för ett besök hos vår leverantör i projektet jag arbetar med. Jag hann faktiskt smita några timmar en kväll och åka in till London och hälsa på min kompis H och hennes sambo, de bor där... Kul att ha sett deras lägenhet, även om jag inte hann se mycket av London i övrigt. Mitt första besök i England var det faktiskt.

Kom hem i torsdags kväll och så blev det midsommarfirande i vår husvagn i all stillsamhet, jag, husse och hundarna. Husse fiskade en del och drog bl.a. upp en gädda som vi släpade hem. Jag som avskyr fisk med ben i...! Och nu är midsommarhelgen över och imorgon är det jobb igen.

Inga kommentarer: