fredag, mars 09, 2012

Vilse i pannkakan

Känslan från början av veckan att något liksom gått snett från start, har hållit i sig. Har varit totalt "dagvill" och redan i onsdags var jag mentalt inställd på torsdag - eller kanske fredag? Fel, fel, fel, fel...

I tisdags blev det ett kort träningspass (agility) på klubben för Otto och Lazer. Fokus på slalom och kontaktfält. Ottos senaste variant på att gå ut ur slalom för tidigt är när vi kör hindret i en viss riktning?!

Igår var det heldagsmöte med jobbet och direkt därifrån till styrelsemöte på klubben. Sånt är inte välgörande varken för stegräkningen eller hundträningen. Det är i dessa lägen tur (? eller skicklighet?) att hundarna har en husse som delar mitt intresse och promenerar och tränar... Stegräkningen får jag på något vis försöka kompensera idag och i helgen för jag tänker inte, som föreslagits från vissa håll, fuska och hänga stegräknaren på lämplig hund...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag kan skicka över Sigges stegräknare om du vill, så kan lille svarten ha en egen? ;)

Bibbi sa...

Seriöst, hade Sigge en egen stegräknare????