onsdag, mars 02, 2011

Stök och bök och kök...

Igår blev det till slut en tur till klubben och lite agilityträning. Mycket högerslalom för Otto och 8 pinnar slalom för Lazer. Sen hem och göra lite med köket...

Idag var det en rörig dag på jobbet. När det var dags att gå hem konstaterade jag att jag hade ju inte gjort mycket av det jag planerat - eller... efter lite konfererande med kollegorna så insåg jag att jag hade ju faktiskt gjort åtminstone 2 saker som jag hade tänkt, men det tog lite längre tid än det var tänkt...

Kvällen har fortsatt i kökets tecken efter en promenad med hundarna. B har satt in ytterligare några dörrar och skåpsinredningar, jag fortsätter att diska både i maskin och för hand nu... allt går ju inte att köra i maskinen, så är det ju bara.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så länge det inte är gjutjärn, teflon eller fina glas slänger jag in vad som helst i maskinen :)

Bibbi sa...

Jag är lite försiktig med plastbyttor som inte uttryckligen är märkta med att de kan maskindiskas. Och bestick med trähandtag. Och vassa knivar...