onsdag, april 13, 2011

Bloggen återuppstår så sakteliga…

De senaste veckorna har varit NÅGOT hektiska som sagt… Det har varit en instruktörsutbildning som jag administrerat och servat med mat o fika (catering-mat men hämtning o lämning och servering ska ju ändå fixas), två spårtävlingar som blev en som skulle rattas runt, jobb som ska jobbas, hundar som ska tränas, tvätt som ska tvättas… Ja, ni vet…

Här kommer lite bilder som jag har tagit den senaste tiden i alla fall. Så får vi se om jag får fart på skrivandet igen nu snart. Hampus har ju fyllt 11 år. På bilderna nedan är han 11 år och 5 dagar. IMG_2311IMG_2312IMG_2314IMG_2315IMG_2316IMG_2317IMG_2318IMG_2319IMG_2320IMG_2321IMG_2322

3 kommentarer:

Lotta sa...

Det är något speciellt med elvaåringar. :) Grattis till Hampus i efterskott!

Agnetha sa...

GRATTIS Hampus!! Härliga bilder på både blommor och hund. Trevligt att bloggen är igång igen ...

Anonym sa...

Alltså. Vi har mycket snö kvar. Jag blir så avis på dina bilder. Men snart är det dags för mig också.

Välkommen tillbaka!

//Nina.