torsdag, april 28, 2011

Surt...

Glömde ju skriva att jag tog mig samman igår och travade in på Löplabbet i Lund, där jag befann mig å tjänstens vägnar. Eftersom jag köpte mina befintliga joggingskor på LL för 2 år sen (dock annan butik) så verkade det enklast att ta med skorna och säga "jag vill ha nya likadana". Sagt och gjort. Och enligt lagen om, ja ni vet vad, så fanns de naturligtvis inte i lager i min storlek. Suck... De lovade att beställa hem dem och i bästa fall finns de i butiken imorgon fredag. Nu funkar ju visserligen de befintliga skorna men när man har bestämt sig för något nytt så är det surt att behöva vänta. :-(

Igår kväll blev det förresten någon form av överslagshandling hos mig. Hade en lååång lista på saker jag skulle göra, föreningstekniska så väl som "egen-administrativa"... Vad gjorde jag, eftersom det var vackert väder? Jo, gick ut i trädgården och rensade ogräs... Nu är alla rabatterna någorlunda städade i alla fall. Sen blev det attack på administrativa åtgärder... återstår dock några saker fortfarande.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar att du också är människa! MVH Nina.

Bibbi sa...

Hm, du har väl följt FB-dramatiken igår... Jag börjar undra om jag är på väg in i den berömda väggen...