fredag, december 09, 2011

Hopp skutt

Igår kväll skulle B på en liten "tack-tillställning" på klubben för de medlemmar som varit med och funktionärat på Rallylydnadstävlingar under året. Jag åkte med i akt och mening att träna hundar (Otto o Lazer) samt göra lite allmänt pyssel. Men se - jag blev på stående fot inbjuden (tydligen några sena återbud så det var plats över vid bordet). Tack för det, rallygänget...!

Lite träning i iskallt regn hanns med innan vi körde hem. 3 rätt av 4 försök i högerslalom för Ottos del låg helt klart på plussidan. Lazer slarvade lite i slalom idag men han börjar bli riktigt duktig. Nu kommer det här med att börja flytta runt mig lite också...

Ikväll är det julfest med jobbet. Lite kluven är jag, dels för att jag inte riktigt uppskattar "festligheter" på fredagkvällar och dels för att jag varit hemma alldeles för lite i veckan... Men, det blir nog bra ändå. Kör bil så det blir en nykter afton. :-)

Inga kommentarer: