tisdag, januari 10, 2012

Mål 2012

Ja, så här i början av året så ska man ju sätta MÅL också... Hm. Vi pratar MÅL på jobbet. SBK har börjat med MÅLstyrning... Börjar jag bli skadad eller?

Nåja.
Hundmässigt:
Återigen - inte ta på mig MER föreningsuppgifter! Istället vara med och jobba för att vi får in fler aktiva funktionärer i klubben.
Otto - ta de där sista pinnarna i klass 1 och ta oss upp i klass 2.
Lazer - starta agility och fixa en uppflyttning ur appellklass spår. Under hösten tänkte jag också tävla lydnadsklass 1.

Jobbmässigt:
Fortsätta utveckla testverksamheten...

"Privat":
Komma igång med löpningen igen.
Undvika att skapa nya "högar"...
Få ordning på mathållningen igen. Vilket i sig betyder - planering....

3 kommentarer:

Lotta sa...

Borde väl också försöka formulera något, men det går trögt...

Bibbi sa...

Ett mål som vi nog alla och envar borde ha är ju: HA ROLIGT! Sluta stressa... (borde JAG ha med)

Lotta, i ditt fall så - fortsätta träna sök med Karlsson är väl ett bra mål? :-)

Unknown sa...

På förra jobbet hette fasen ALLT just MÅL. Man blev lätt trött på det ordet. Men roligt, jaa! Det har jag som mål just nu. Just idag känns det svårt. I framtiden dock, ja tack.