onsdag, februari 28, 2007

Batterierna tog slut!

Igår kväll hamnade jag återigen i det där stadiet av "batterierna i duracellkaninen tog slut". Försökte uppbåda lite energi genom att ta en prommis med båda hundarna men det hjälpte inte den här gången. Landade till slut i soffan och somnade... Antagligen är det precis det jag behöver vid de här tillfällena så det är nog ganska klokt att lyssna på kropp (och själ?) och låta alla "måsten" vänta!

Stackars Hampus har inte fått jobba särskilt mycket den senaste tiden. Just nu väntar jag på besked om hur och exakt NÄR ett telefonmöte blir av som jag ska vara med på på torsdag kväll. Dvs är det idé att åka till BK på torsdagsträning eller inte...

Det är mycket att ta tag i efter helgens övningar - ikväll ska jag sätta mig och renskriva alla anteckningar som jag och Nina samlade på oss under dagarna.

På jobbet är det också ganska mycket, vi (och en del referensgrupper) håller nu på och läser en massa dokument som beskriver systemet och dess funktioner. Ju fler som läser, desto mer synpunkter kommer det in. Och så ska dessa vägas samman och förmedlas till vår leverantör. Hej och hå...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja man ska nog lyssna när batterierna tar slut. Det har man igen framöver.

Anonym sa...

Jag som trodde det var i skåne man skulle bo om man ville slippa snöeländet.....fel av mig alltså! Tackar för upplysningen om "kareta" :). Gå nu inte för full sådan, utan ta det lugnt och som du säger - lyssna på kroppen....