torsdag, februari 01, 2007

Pendla Skåne-Stockholm?!

Ja, det verkar vara vad jag ska ägna mig åt under delar av februari...

Jag har varit på kurs i 2 dagar, på Företagsuniversitetet. En jättebra kurs - berättar mer vid annat tillfälle... Åkte upp i tisdags och hem igen igår. Det blir intensiva dagar!

I måndags fick jag besked om att min farmor gick bort i söndags. Det blir alltså begravning nu i februari, den 21 närmare bestämt. Ännu en tur till Stockholm alltså.

Sedan tidigare hade jag bestämt mig för att ta mig upp till Tyresö och närvara på Tyresö BKs årsmöte på kvällen den 14. Tåg upp på em och tillbaka igen på morgon/fm den 15.

Dessutom är både jag och B engagerade i Freestyledomarkonferens och -tävlingsledarutbildning den 23-25 februari.

Hmmm... det blev lite mycket, helt plötsligt?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, låter som en hektisk månad. Men nog måste du väl kunna stanna kvar mellan 21:a och 23:e? Låter extremt ambitiöst att åka fram och tillbaks...