tisdag, oktober 31, 2006

Utmanad

Jag har blivit utmanad Lotta så det är väl bäst att ta tag i det...
(Jag lovar också att återkomma med rapport från helgens utbildning, men det får bli lite senare)

4 jobb jag haft: Idrottskonsulent ("alltiallo" inklusive informatör), utbildningsadministratör, förbundssekreterare (kanslichef), projektsekreterare
4 filmer jag kan se om och om igen: Sällskapsresan I (den kan jag utantill), Pretty Woman, Göta kanal (kan jag också i stort sett utantill) och... öh... ja, det är inga "tungviktarfilmer" precis som ni ser...
4 städer jag bott i: Det får jag nog inte ihop faktiskt. Sollentuna är ingen stad, det är en kommun... Nyköping, Stockholm (3 olika förorter i Sthlms kommun!) och nu bor jag definitivt inte i någon stad men väl i Klippans Kommun...
4 tv-serier jag brukar titta på: CSI (originalet, Miami, NY - kan vi räkna det som 3? Nähä, inte det?), Sopranos, Roomservice och... Vem dömer Amy brukar vi ibland ha skvalande i bakgrunden när vi äter middag...
4 platser/länder jag vill besöka: Madrid, Australien, Island, Nya Zeeland
4 typer av websajter jag besöker dagligen: aktivhund.se, några bloggar, aftonbladet.se, jobbets intranät!
4 favoriträtter: Oj milda tid... Kyckling "på längden o tvären", sambons spagetti o köttfärssås ("barnmat" jag vet men oh så gott), plankstek, lax "på längden o tvären" dock ej laxpudding. Är väldigt förtjust i matpajer också (det blev 5 så uppväger jag de ovan där jag inte fick ihop 4 svar).
4 ställen där jag känner mig bekväm: Hemma, i skogen, på Tyresö BK och... hmm... nä, nu tog det stopp igen.
4 jag utmanar: Här blir det nu kanske lite problem. Har inte så fasligt många "bloggvänner" vad jag vet men jag hoppas o tror att jag har läsare här som kanske kan svara i kommentar eller maila mig? Magda, Anne B, Ia och... Agnetha F (som jag vet har en hemsida, men den adressen har jag inte här o nu).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojdå, utmanad på duell,haha
Här kommer svaren: 4 jobb jag haft:
Djuraffär, Mataffär, Redovisningsbyrå och Vårdbiträde.

4 filmer jag gärna ser om:
Herregud, jag har inte varit på bio sen Harry Potter ( del 1 alltså) kom...men okey:
Pretty Woman, Blommor av stål,
Armageddon, Dansar med vargar.

4 städer jag bott: Plättlätt, jag har bara bott i Stockholm....

4 teveserier jag följer:
Desperate Housewifes, Bonde söker fru ( nej, jag sökte INTE!!!)
Från koja till slott och Idol.

4 platser/länder jag vill besöka:
Australien, Kanada, Usa och Indien.

4 webbsajter jag besöker dagligen.
Bibbis bryderier, AFBV, Sveriges Amerikansk fotbollförbund och ICA.se

4 favvorätter: Pizza, allt med kött, pasta och gröt.

4 ställen där jag känner mig bekväm: Hemma, jobbet, skogen och
vid en Amerikansk fotbollsplan...

Jag tror jag svarat på alla nu....
Kram Anne

Lime sa...

Fyra filmer, en rättelse: Du glömde bort "Cyklar"... ;-)