söndag, juli 08, 2007

Första semesterveckan över...

Vart tar tiden vägen egentligen?!

Den senaste veckan, sedan vi kom hem från Borås, har jag:
  • Tvättat fönster, torkat fönsterkarmar och -brädor, planterat om några misshandlade krukväxter och städat hela huset.
  • Kört bil till Stockholm med bägge hundarna "i bagaget".
  • Besökt min gamla BK och tränat och pratat med folk - alltid lika trevligt!
  • Gjort en utflykt med mamma till morföräldrarnas grav och satt lite blommor där.
  • På vägen hem från den utflykten besökt Ikea, Biltema och Plantagen...
  • Ätit grillat hemma hos min bror o svägerska.
  • Löptränat.
  • Rensat lite i mina gamla lådor som står i föräldrahemmet. Både sånt som aldrig har flyttat med mig och sådant som är "magasinerat" sedan jag flyttade till Skåne. Kastat, sorterat ut till loppisförsäljning och sparat....
  • Letat i förtvivlan och utan framgång efter nycklarna till ett gammalt takräcke - som kanske passar på min nuvarande bil?! Möjligen ligger dessa nycklar på något "bra ställe" här hemma i Skåne?!
  • Hämtat upp min kompis H på vägen tillbaka till Skåne.
  • Stannat vid Rökstenen och lekt turister.
  • Gjort ett rejält stopp och tagit båten över till Visingsö med bägge hundarna och promenerat omkring där.
  • Tuffat vidare hem...
  • Löptränat med H och bägge hundarna.
  • Gjort en utflykt till Danmark med H.
  • Köpt nya löparbyxor.
  • Fikat och "pratat skit"...
  • Varit på utflykt till Hembygdsparken i Ängelholm.
  • Skjutsat H till tåget i Hässleholm.
  • Gjort iordning lite listor till de kurser som är igång och rullar på HU-klubben.
  • Skrivit ut anmälningsblankett till unghundsprov.

Puh...

5 kommentarer:

Lime sa...

Men inte tagit dig tid att träffa mig och sessan i 5 minuter...

Anonym sa...

Puh... Blir trött bara jag hör allt du gjort. Själv har jag mest bara "varit" och städat en del hos mamma... Ha en fortsatt trevlig semester!

Anonym sa...

Lugna ner dig männska;)

Anonym sa...

Blogga oftare, jag vill ha nå´t att läsa när jag slår på datorn....haha
Ha en fortsatt skön semester!!

Anonym sa...

.......förlåt, jag glömde skriva namn..........