onsdag, oktober 14, 2009

Kallt!

Det är nordanvindar och frost på morgnarna. Riktigt kallt även på dagarna och trots att solen tittar fram. Oktoberkylan har slagit till med full kraft. Antagligen tur att jag räddade in pelargonerna i lördags.

Det känns inte som att det händer så mycket att skriva om - har inte ens de där "blogguppslagen" som jag glömmer bort... Det är jobb, jobb och jobb på dagarna och hunderi på kvällarna. I enkel sammanfattning...

Vad gäller älgjakten så leder älgarna med 2-0 så här långt. Imorgon tar husse nya tag på annan mark.

Ikväll är jag ensam hemma med grabbarna grus och ska försöka hinna ikapp med de där "miljonerna föreningsadministrativa uppgifter" jag nämnde i förra inlägget.

Tandvärken har i alla fall släppt och kroppen känns OK i övrigt, så till helgen ska jag försöka komma igång med lite jogging igen om inget oförutsett händer.

Inga kommentarer: