torsdag, oktober 14, 2010

Möte och träning

Idag hade jag en “mellandag” på jobbet – hann med en hel del rensning både av skrivbordet och mentalt, så att säga. Man behöver såna dagar också!

Kvällen har ägnats åt medlemsmöte på klubben vilket för mig innebär protokollskrivning och numera tar jag med datorn och skriver direkt på dessa möten. Lika bra att få det gjort, och framför allt är justeringspersonerna på plats…! Efter mötet var det smörgåstårt-ätning och sen gick vi ut och tränade, jag och två av klubbkamraterna. Drog mig till minnes en gång för många många år sedan när vi på min förra klubb hade en medlem som faktiskt kvalade in till SM, efter årsmötet när vi andra var på väg till bilarna var hon ute på plan och tränade. “jaha”, sa vi, “det är nog det här som skiljer oss och henne”… Nåja, det var väl en del annat också, men i alla fall. Nu konstaterade jag ikväll att nu är jag (vi) där när det gäller träningsambitionen – men inte med på SM, ännu i alla fall…

Körde lite “kraftiga svängar” med Otto – såna där han inte ser vart han ska, eftersom jag upplevde att det var problem i helgen. Nu gick det som på räls…?! Lazer fick vara med och köra lite tunnel, springa hinderstöd och prova däcket för andra gången.

Plötsligt hade klockan galopperat iväg så mycket att jag fick riktigt bråttom för att hinna in på Ica Kvantum och göra några akuta stödköp. Var definitivt sista kund in – och ut med för den delen. Då skulle jag bara ha 2 varor…

Nu blir det soffan en stund innan läggdags.

1 kommentar:

Unknown sa...

Den shoppingmodellen funkar halvbra i joggingkläder. De tror man är nån sorts professionell snattare... :/