tisdag, december 14, 2010

Äntligen??

Idag kom den - min personliga almanacka!! Jag håller envist fast vid pappersmodellen och i år var den stora innovationen (3e året jag beställer en sådan) att man kan få den med egna bilder på fram och baksida. Motivvalet var ju rätt så givet så jag har en liten svart på framsidan och 2 större drumlar på baksidan. :-)

Husse har beklagat sig över att han inte har en aaaning om vad jag vill ha i julklapp så jag har för första gången på många år snickrat ihop en önskelista. Hihi... "Men, så HÄR mycket kan du ju inte få". Nä - det är ju en lista på önskningar, inget jag förväntar mig. Ja jisses.

Det är mycket som går på sparlåga nu i kyla och mörker känns det som. Tyvärr blir det inte mycket till jul- och nyårsledighet i år heller, har liksom ingen semester kvar efter valpledighet och sommarsemester! Och man behöver ju många dagar att ta ut när helgen ligger så dumt som den gör i år.

Återigen har jag gått och funderat på ett blogginlägg som är totalt bortblåst när jag väl sätter mig vid datorn. Suck.

Inga kommentarer: