fredag, december 29, 2006

Sveriges sämsta shoppare?

Idag har jag gjort ett besök på Väla Centrum och jag måste vara Sveriges sämsta shoppare. Någon defekt är det helt klart i mina kvinnliga gener. Inte det minsta lilla rea-plagg kom jag hem med. Gjorde inte av med en krona... Mer än på hemvägen när jag körde och köpte hundfoder.

Möjligen var jag inte riktigt "laddad" för köpinsats, i synnerhet som jag hade en frisörtid att passa. Det långa håret är något "ansat" och jag är numera försedd med lugg - igen, för de som känt mig länge... Jag tror det var på vårvintern -99 som jag klippte av håret rejält dvs i axelhöjd + lugg. Sen dess har det växt, mer eller mindre ohämmat... Ska bli intressant att se Bs reaktion -han jobbar nämligen fortfarande. Det är ju ingen jätteskillnad och det växer ju ut igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror du att det blir någon reaktion då? Det finns ju ingen garanti när det gäller det motsatta könet. Ser fram emot rapport. ;-)

Lime sa...

Och vem var det som fick dig att klippa dig så då då... ;-)