lördag, februari 14, 2009

Det är lite mycket nu...

Milt uttryckt. Hysteriskt är närmare sanningen.

Chefen gjorde i veckan en liknelse och konstaterade att gruppen är ungefär i samma situation som en flipperkula. Vi vill inget hellre än att komma ner i det där hålet - men så är det nån som är där och slår på flipprarna och whiiiii så far vi iväg åt alla håll...

Har hunnit producera en inlämningsuppgift i pedagogiken också - om jag sen lyckats svara "rätt" är en annan historia.

Idag har vi haft ett helt fantastiskt vinterväder - ett par minusgrader, lite snö och strålande sol. Jag och hundarna tog en rejäl skogsrunda på förmiddagen och sen kom jag äntligen iväg på en joggingrunda på eftermiddagen.

Imorgon är det tävlingssekreterarträff i distriktet, egentligen känns det som att jag inte har tid med den men jag tycker det är viktigt att någon från klubben är där och när ingen annan åker så får jag vara "någon"...

1 kommentar:

Anonym sa...

"Någon" finns väl inte mer, eller hur var det nu det uttrycket löd, i den där texten...