torsdag, oktober 16, 2008

Det är bra med hjälm!

Ny citattävling. Vilken film kommer rubriken ur?

Idag såg jag till min glädje en ny skolutflykt på cykel. Med en hjälmförsedd vuxen längst fram!

Det är ganska mycket jobb just nu men det känns ändå roligt. Konkreta uppgifter är en bra morot...

Ikväll hade vi medlemsmöte på brukshundklubben, det var ganska snabbt undanstökat. Jag hade med mig datorn och skrev protokollet direkt - så innan kvällen var över var protokollet utskrivet och påskrivet! Snabba ryck och ordförande blev nog lite imponerad... Jag tror det var 1996 som vi gjorde den varianten första gången på Kanotförbundets årsmöte - dags för klubben här att komma in i 2000-talet!

Nu har jag 2 timmar och 50 minuter på mig att svänga ihop kommentarer till 2 av mina kurskamraters organisationsanalyser. Ska vara inne före midnatt... Tjohej!

Inga kommentarer: