tisdag, november 04, 2008

En mindre bra dag

Den här dagen började inte bra.

När jag var en knapp mil hemifrån kom jag på att jag glömt min privata mobil hemma. Nåja, ingen katastrof och ingen anledning att vända - jag har ju jobbtelefonen och de som ABSOLUT kan behöva nå mig under dagtid har det numret (annars får de väl lämna ett meddelande på mitt privata mobilsvar).

Vad som var värre var att när jag kom fram till Lund och skulle parkera upptäckte jag att... jag uppenbarligen glömt även plånboken hemma. Som tur är så finns det EN parkeringsplats som min arbetsgivare förfogar över "gratis" - jag lyckades förhandla med den som egentligen bokat platsen - h*n förstod mitt prekära läge. Det är svårt att betala parkeringsavgift när man varken har kort eller pengar!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Näe vad jobbigt! Men nu kan det väl bara bli bättre, eller?

Anonym sa...

Hoppas resten av dagen blir bättre!

Anonym sa...

När minnet sviker är man stressad. Ta det lugnt Bibbi.
Ia