onsdag, maj 19, 2010

Mycket nu

Testverksamhet på jobbet och föreningsverksamhet på kvällarna = ingen tid kvar för bloggen. I måndags när jag började fundera lite på saken i samband med valpkursen, så kom jag fram till att det känns lite som att jag har ägnat de senaste 3 månaderna åt någon form av tävlingsplanering i klubben. Först var det inomhuslydnaden i mars, sen var det spårtävlingen i april och nu är det lydnads- och agilitytävling om 1½ vecka. Nåja, i juni börjar sommarlovet på den punkten. Jag tror att jag har alla funktionärer på plats till kommande tävling, ska bara sätta ihop schemat (vi försöker undvika att familjemedlemmar sitter på väsentliga funktioner under agilitytävling när någon i familjen tävlar så lite pyssel blir det ibland).

Utöver detta - hålla kurs, gå kurs, träna hund, ikväll är det distriktsmöte... egentligen känner jag att jag inte har tid med det mötet men har man lovat så har man... Pust!

1 kommentar:

Unknown sa...

Man ska hålla truten stängd och inte lova så mycket dumt... :)