söndag, april 15, 2007

Det var ju det där med ålder...

Funderade lite till på det här med min ålder, och kom fram till att den nog faktiskt är ganska bra just nu! Jag är tillräckligt gammal för att bli "tagen på allvar" men fortfarande tillräckligt ung för att... tja, eh, jo... Inte känna mig gammal?!

Idag har vi haft ännu en intensiv dag, B behövde lite prylar till dammen så vi har varit på en "shoppingrunda" igen. Hundarna fick en rejäl promenad imorse och har sen varit med husse (och matte) i trädgården hela dagen. Och de ligger inte precis stilla... B har städat dammen, jag har grejat med rabatterna. Hann med en sväng till HU-klubben också och kollade läget lite vid kursstarten av "järnmärkeskurs". Har lite nya idéer som vi kanske kan sätta i verket vid nästa veckas styrelsemöte. Det är många nya medlemmar på vårens kurser och dessa måste vi försöka fånga upp, känner jag!

Vi har grillat igen och jag har sprungit ett pass. 2 ggr i veckan är mer än ingen gång i veckan!

Otto kräkte nu ikväll. Upp kom bl.a. en del av en tidigare leksak... Den där hunden har lite oroväckande matvanor, som jag har kontaterat tidigare!

Jag börjar äntligen komma ikapp lite med mina föreningsadministrativa "surdegar"... Ska försöka hinna lite till i veckan som kommer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men jag har ju sagt att du skall ge Otto mat! ;-)

(Sa hon som senast förra helgen väcktes av en spyende borderterrier som knaprat lite väl vårdslöst på några leksaker...)