måndag, april 23, 2007

Vissa dagar...

... är tråkigare än andra. Just idag är en sån där seg, alldeles urtrist och tråkig dag. Jag är förvisso anställd som projektassistent och det inkluderar ju av förklarliga skäl en hel del pappersarbete och protokollskrivning, men ibland blir jag så less på alltihop att jag bara vill... öppna ett fönster och slänga ut eländet?!

Det värsta just nu (nåja?) är att jag har några "tunga" föreningsadministrativa grejor jag måste ta tag i de närmaste kvällarna. Och när det känns så här på arbetstid, så vet jag hur omotiverad jag brukar vara att sätta mig vid datorn på kvällen. Nåja. Det är ju halvskapligt väder i alla fall och en promenad eller löprunda brukar råda bot på det mesta av de här känslorna. Kanske en liten attack på ogräset också och sen så är jag redo...?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hm, du får mig inte att vilja ha ett jobb precis...!

Lime sa...

Jag vet ett par andra aktiviteter som brukade få igång dig...

Anonym sa...

Ja, vissa dagar ÄR värre än andra.... Grattis i efterskott får man väl säga då! :):)

Skoj med spåret! 25 timmar, inte illa! har ju vart en del spårande här med på sistone, även om jag har handlers till detta numera;)

Anonym sa...

Ja det är klart, jämfört med ogräsrensning kan nog det mesta kännas lockande. :-)