onsdag, februari 20, 2008

Blinka lilla... elmätare där...

Jaha, då var mätningen av vår förbrukning av elektricitet inflyttad i 2000-talet. Nu sitter där en sprillans ny mätare (för fjärravläsning) och blinkar så sött...

Det är attans vad effektiv jag känner mig när jag jobbar hemma. Protokollet från gårdagens möte var renskrivet och mailat till "närmast sörjande" för genomläsning redan före lunch. Så snabb var det länge sen jag var sist! Sen har jag hunnit med en hel del "klydd" med telefoniövergången också... Och ett utbildningsdokument som ska skickas tillbaka till vår leverantör med kommentarer. Hej och hå!

En lunchpromenad med vovvarna har det blivit också, nu ligger de snällt och sover lite "här och där" i hemmet.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hade du tid för en liten joggrunda också måntro...? ;)

Http://brewitzochco.blogspot.com sa...

Haha, Bibbi, tror du att Kottebajs som är så kräsen skulle äta SNIGLAR????? Nänä, han håller sig till kattmaten......

Bibbi sa...

Nu har Anne snurrat till det. Jag har aldrig skrivit nåt om att låna Kotte till snigeljakt... Vi har egna kottar som definitivt inte äter mördarsniglar.