söndag, februari 10, 2008

En effektiv helg

I fredags tuffade jag och J upp till Göteborg för möte. Det blev en givande fredagkväll och lördag i hunderiets tecken. Och vi hann med det vi tänkt oss med hyfsad marginal! Så bra att vi bestämde oss för att ha mötet "bara" fredag-lördag och skippa söndagen...!

Idag har B grejat med staket och sånt i trädgården, jag har mest städat och promenerat hundarna... Sen har vi varit till svärföräldrarna och levererat svärfars födelsedagspresent också. B lyckades slinta och slå sig själv i huvet med en rörtång i början av veckan, han har mått lite halvrisigt efter det och igår var han inte i form för att gå på kalas (jag var ju inte hemma heller, men det var med i "planeringen"), så vi svängde över till svärföräldrarna idag istället. Vi var en tur på Väla köpcentrum också och - nu slog jag till på de där "fin-vinterkängorna" som ni kanske minns att jag spanade på tidigare. Nu var de nämligen nedsatta 200 kr. OCH det var 25% ytterligare på rea-priset... Så nu lär det inte bli någon vinter i Skåne, för nu har jag ju skor för det.

1 kommentar:

Unknown sa...

"... med en rörtång"! Bra gjort! Men ajajaj vad ont det gör bara att läsa om eländet!
Kanske ska omskola er båda till busschaffisar? ;)