fredag, februari 08, 2008

Grå hår...

... har jag faktiskt några stycken. Dock inte tillräckligt många för att jag ska bry mig om att försöka dölja dem, de smälter in rätt bra i min naturliga hårfärg. Idag och igår tror jag dock att de blev flera...!

Min arbetsplats är en del av Region Skåne. Nu ska vi gå över till den av Regionen upphandlade telefonilösningen... Jag vet inte hur långt upp i landet ryktet om denna upphandlings mindre lyckade sidor har nått, men inte har det gått alldeles lysande precis. Och nu är det vår "tur". Och jag och en tjej till sliter vårt hår i kontakterna med leverantören. Usch och fy!!

Och hur har nu jag blivit indragen i detta, undrar vän av ordning som drar sig till minnes att jag jobbar med biljettsystem. Tja... jag "extraknäcker" med telefonifrågor. En del i försöket att få ett fast jobb? ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hör av dig om du behöver tips om bra hårfärg. ;-)