torsdag, maj 29, 2008

Konspirationsteori?

Nu har nästan hela kontoret åkt på "friluftsdag" så jag smyger in en "smygblogg" till. Hoppas inte chefen läser mina bloggar...?!

Det här har jag tänkt blogga om rätt länge men glömt ett antal gånger. Det gäller - Körslaget. Det där tv4-programmet som jag faktiskt la en röst i, som den minnesgode läsaren vet.

Min observante sambo påpekade nämligen efter finalen att: "men... då blev det ju som på logon"... Nu har jag inte lyckats hitta den "logo" som TV4 använde sig av inför och under programmet men finessen är/var i alla fall den att längst fram i en "v-form" av körledare, stod där - ja just det: Joakim Cans, vars kör alltså vann hela rasket. Till höger respektive vänster om honom, snett bakom: Lotta Engberg och Brolle (3:a och 2:a) och ja - så fortsatte det. Stämde otäckt bra med hur resultatet blev i tävlingen. Nu ställer sig därför konspirationsteoretikerna i familjen frågan: Var det uppgjort?! Man kan ju onekligen börja undra...

Åter till arbetet. Mer lustiga formuleringar i manualerna...!

Inga kommentarer: