onsdag, maj 14, 2008

Tillbaks på ruta 1?

I en av mina kompisars bloggar dök den upp igen, frågan om varför man bloggar. Jag har ju redan filosoferat kring det - men en ganska kul grej är faktiskt den gammaldags "dagboksfunktionen", att kunna gå tillbaka och se vad jag gjorde för ett år sedan. Och jo - därav rubriken. Biljettsystemstester...

Ibland undrar man ju hur länge dessa tester ska hålla på... Men så länge projektet "lever" så har jag ju å andra sidan jobb!

Det har varit lite mycket nu ett par dagar med just jobbet men idag är det lite lugnare och jag korrekturläser manualer igen.

Ikväll ska jag försöka ta mig ut och springa en stund, husse ska till återvinningsgården med det lass vi inte lyckades bli av med i lördags. Det var ju pingstafton och stängt. Vem tusan noterar pingsten numera, sedan annandag pingst försvann som röd dag?!

1 kommentar:

Unknown sa...

Det ar ju ocksa lite skoj att kommunicera med andra bloggare med samma intressen! Aven om vi tva ar kompisar IRL sa ar ju inte min prylfixering och din ruta direkt samma sak, aven om jag tycker det ar vansinnigt skoj att lasa om Hampes bravader :)