onsdag, september 19, 2007

Ajajaj...


Det ÄR inte riktigt bra för mig, fortfarande, att gå på promenad med båda hundarna. Idag var det dock inte så mkt att välja på. B jobbar över - han har fortfarande inte kommit hem... Och de måste ju få röra lite på sig, krakarna. Får väl se om jag får f-n av kiropraktorn imorgon... :-S


Den där luddiga "skogen" på jobbet börjar åtminstone likna träd efter dagens sittning med projektkoordinatorn. Känns riktigt lovande det här - det kan nog bli kul! Att det sen är MÅNGA träd, är ju en annan historia.


Köpte ju en hibiscus till - som krukväxt - för ett par veckor sen. Den verkar trivas riktigt bra. Blommar fint och flera knoppar på väg. Nästa på önskelistan är ett citrusträd, som jag alltid har drömt om. Problemet är att jag inte vet var jag ska ställa ett sånt, även om det är ett litet... Har ju kastat ut den STORA benjaminfikusen - den fick vara på kollo i växthuset över sommaren, nu börjar det bli kallt och jag börjar inse att den nog får gå till de sälla jaktmarkerna. Finns inget bra ställe att placera den på inomhus nämligen. Ja, jag och mina växter...

Inga kommentarer: