onsdag, september 12, 2007

Tid bokad

Till alla er som på olika sätt påpekat att jag ska GÅ TILL KIROPRAKTORN. Nu är tid bokad. På fredag förmiddag. Nu hoppas jag bara att det verkligen ÄR ett sånt fel på mig som kan åtgärdas på detta sätt, och inget annat elände. Det kan ju knappast bli sämre i alla fall. Och skulle det vara något allvarligare så brukar duktiga kiropraktorer kunna "känna" det och skicka patienten vidare till sjukvården... om det är något som "sitter löst" (nu pratar jag ju INTE om i huvet då) eller så. Min förra kiropraktor konstaterade helt iskallt vid mitt första besök hos honom att "jaha, du har haft en spricka i svanskotan". Det visste jag inte ens om själv...!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var allt på tiden;) Att boka tid alltså. Känns ju inte som du kanske har försökt vila bort det alltför mkt iofs, med hundtävlingar o annat;). Ta det lugnt nu! håller tummisar för att kiropraktorn gör iallafall något litet under, även om han inte fixar allt på en gång, för ja, det TÄR att gå omkring och ha ont!Tack förresten för Grattisar!! :)

Unknown sa...

Bra! Håller med Magdalena angående vila, men det vet du ju redan ;)
Hoppas han kan göra något magiskt med sina kunniga fingrar nu!!!