onsdag, september 19, 2007

Föreningsliv

Ja herregud, ibland undrar man ju varför man håller på... När det ena dagen och från ena "falangen" känns positivt och bra, så kommer det nästa dag en harang från den andra "falangen" som gör att man blir alldeles matt. Som jag varit inne på tidigare, föreningsliv ska vara ROLIGT. När man börjar ställa sig frågan "varför håller jag på med det här" så är det nog dags att tänka till en gång till. Tja... nu kör vi den här kursen och hoppas på det bästa. Entusiastiska kursare är ju alltid ett plus!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Och folk undrar ibland (i olika sammanhang) om jag är med i nån förening, och efter nekande svar undrar de då varför...

Anonym sa...

vad bra att du tänker få litet snabbare nästa gång till knäckarn - fast det bästa är ju om du håller dig på benen så det inte blir någon nästa gång;)

Bibbi sa...

Jo jag ska försöka hålla mig på benen. Och det är skillnad på att vara medlem och att vara engagerad... Medlem kan man vara utan att drabbas av allt... "tjafs".