onsdag, mars 19, 2008

Kontorshund

Idag är Otto med på jobbet. Han började nämligen halta lite igår morse, igår kväll var det ännu värre... Sen hittade husse en fästing som satt på benet, det var rejält svullet kring bettet så möjligen kan det vara den som är boven i dramat? Nu är lillebror i alla fall med mig på jobbet så jag får ha lite "koll" - är han inte bättre framåt lunch får jag ringa till veterinären konstaterade vi.

Det är alltid lite intressant att ha hunden med sig. Jag delar ju rum med min chef, som har en lätt pälsdjursallergi (men han gillar djur ändå) så jag får väl gå till apoteket och köpa nåt receptfritt antihistamin på lunchen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ajaj, inte bra. Hoppas det inte är något allvarligt. Kanske dags att dutta på fästingmedel nu då, men jag väntar nog tills det här återfallet av vinter gett med sig.