söndag, juli 27, 2008

30 grader i skuggan...

... och semestern är slut. Imorgon ska jag åter börja jobba efter 4 lata veckor. Nåja, en del nyttigt har ju gjorts ändå får jag väl säga. Idag har det dock gått lite på halvfart i värmen. På förmiddagen var jag och Otto ute och sprang ett pass. Det var verkligen gränsfall att han skulle följa med, nästan så att jag tyckte det var för varmt. Nu valde jag medvetet en runda där det är hyfsat med skugga och när Otto är med och springer, är det han som bestämmer farten.

Resten av dagen har gått åt till att städa och slappa. Även "hundhuset" har städats inför höstens vistelser i hundgården, detta tog faktiskt B hand om medan jag putsade på hemmet i övrigt.

Vi har tagit rätt många pauser i skuggan också...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare... Det är sååå skönt att ha en vecka kvar, och på tisdag drar vi till Båstad för att "fira" de sista semesterdagarna.

Unknown sa...

Vissa har ju bara 2 veckor... Redan panik, fast jag har (nästan) en hel vecka kvar! :(