torsdag, juli 03, 2008

Sänkt!

Ja, då slog den till då - om inte med "full kraft" så i alla fall nästan. Semesterförkylningen... Det är ju ett ganska känt fenomen att man efter en intensiv period uppenbarligen har immunförsvaret kört i botten och då slår basiluskerna till när man börjar ta det lugnt. Igår låg jag i stort sett för ankar hela dagen, näsan rann och jag kände mig allmänt "ynklig". Roligare kan man ha när det är sol och 25 grader ute!! Tydligen var det dock ett rätt bra drag att ligga på soffan och läsa / titta på dåliga tv-serier (inte ens såna är det gott om på dagtid så här års) för idag känner jag mig klart bättre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du kryar på dig snabbt. Du har ju viktigare saker för dig än att ligga på soffan och snora! ;-)

Anonym sa...

Visst är det jobbigt när man börjar sin semester med att vara sjuk. Själv kan jag väl inte säga att jag börjar semester men sjuk blev jag ändå så fort jag kom till Öland, feber, ont i kroppen och helt slut, fast hängmattan passade bra i dessa tre dagar jag låg utslagen. Hoppas du kryar på dig snabbt.
Ia