fredag, november 09, 2007

Busiga kossor!!

Japp, busiga kossor har vi haft på markerna där morgondagens appellspår ska gå av stapeln. Korna ska dock nu vara flyttade men de hade vält ett antal av startskyltarna och slitit ner några av vimplarna i hörnen. Detta har jag alltså roat mig med att återställa idag på eftermiddagen. Det är tur att man har flextid såna här dagar!!

Riktigt desperat höll jag på att bli när jag kom till starten för sista spåret, där skylten var totalt puts väck. Ringde ordförande i tävlingssektorn - "vad gör jag"... Medan jag pratade med henne fortsatte jag trampa runt och där, rätt nertrampad i leran, hittade jag till slut skylten! Eftersom skyltarna är röda och neongula så brukar de vara rätt lätta att hitta.

Nu är det ju utlovat riktigt busväder i natt så det är bara att hålla tummarna för att alla vimplar sitter kvar imorgon. Hua...

Inga kommentarer: