tisdag, december 15, 2009

Paket!

Idag kom julklappspåsen med posten. Spännande spännande! Hemliga bokvännen hade skickat inte bara en, utan två, pocketböcker. Och tagit mig på orden verkligen – klassiska Selma Lagerlöf och Isabel Allende. Den sistnämnda författaren, om än inte samma titel, stod jag och funderade på att köpa när jag skaffade boken jag skickade till min hemliga mottagare. Böckerna var dessutom i paket så jag som älskar att öppna paket hade en högtidsstund.

Dessutom låg det en påse Twist, te, lakritsgodisar och inte minst ett tuggben till vovvarna i paketet. Härligt! Godis i alla former är alltid välkommet, tjoho! (Att sedan allt fler av mina byxor påpekar att jag nog borde börja minska sockerintaget, väljer jag just nu att strunta i – det är ju snart jul…)

IMG_0876

IMG_0878

Tack snälla bokvännen – nu har jag julläsningen räddad och ÄNTLIGEN får jag tillfälle att ta mig i kragen och läsa något annat än deckare! (Lite lustigt är det dessutom att Selma-boken så väl matchade duken på matbordet…)

1 kommentar:

Anonym sa...

Varsågod! Det verkar som om du blev nöjd och jag är glad för din skull!