tisdag, juni 15, 2010

Beach party och träning

Det var idag inbjudet till "after work" på temat "beach party" på jobbet... Jag stannade bara en kort stund och höll mig till apelsinläsk på drickasidan. Det är ju tisdag = agilityträning.

Jag blev lite sen så när jag kom var banan för dagen redan byggd och klar, bara att kasta sig in i träningen... Det gick över förväntan får man nog säga. Lite störigt att Otto var lite småstökig MELLAN våra pass på banan bara?! Lazer fick springa lite kort tunnel och mellan hinderstöd.

Resten av kvällen har jag ägnat åt att fixa med utskick för HU-distriktets räkning. Eftersom vi skaffat en ny mailadress (info...) så är det lite meck att få ordning på adressbok, sändlistor osv. Nu börjar det nog ta sig i alla fall, så nästa gång ska det nog gå lite lättare.

Inga kommentarer: