onsdag, januari 10, 2007

Att jag aldrig lär mig?

Nu är vi inne tydligen i ett "tränings-stim"? Igår var vi på BK igen, dagens huvudövning var "ruta" med koner och det gick faktiskt över förväntan. Eftersom det var första gången med koner så ville Hampus gärna gå och kolla in konerna men när det inte blev någon belöning för det beteendet så sökte han sig in mot mitten där targetplattan låg. Det ska nog gå att fixa till det här momentet...!

På något märkligt vis blev jag nog också indragen i tävlingssektorn. Hur kommer det sig att jag aldrig lär mig att säga NEJ till såna uppdrag?! B verkar ha börjat lära sig, men jag - icke... Måste helt klart försöka avveckla mig i något annat ideellt sammanhang! Fördelen med just tävlingssektorn är att sådana verksamheter (enligt min tidigare erfarenhet) brukar vara hyfsat självgående, om man har rutinerade tävlingsledare och tävlingssekreterare att tillgå. Och det har vi så vitt jag vet i den här klubben.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis, eller... Visst är det härligt med ideell verksamhet?!
Själv har jag dock lärt mig säga nej, men det krävde mycket träning ;-)