fredag, augusti 08, 2008

Att ta tag i...

Just nu har jag rätt många saker på "att göra-listan". Som för ögonblicket inte ens är en lista, så jag får nog ta och skriva en. Jag gillar att bocka av på listor!

Först på dagens (oskrivna) lista stod "hundpromenad". Den är genomförd, i regn. Nu har det börjat hålla upp igen och nästa punkt blir nu "springa i ca 60 min". På med skorna och ut med mig, seså!!

Ytterligare punkter:
Bocka av betalningar och registrera anmälningar till agilitytävlingen.
Vika tvätt.
Stryka.
Dammsuga och torka golv.
Damma.
Jobba vidare med remissförslaget till regelrevidering i freestyle.
Skriva protokoll från gårdagens styrelsemöte i brukshundklubben.

Se där - en lista! Inte nödvändigtvis tänkt att utföras i just den ordningen dock...

B är på "firmafest" så jag får nog pyssla med vad jag vill i lugn och ro ikväll. Men först, en löptur.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jösses vilken lista för en fredagskväll. Själv ska jag:

• laga mat
• äta mat
• titta på sammandraget av OS-invigningen
• ta en "hutt" hostmedicin
• gå och lägga mig

I exakt den ordningen. :)

Bibbi sa...

Jag sa aldrig att hela listan skulle utföras ikväll. Som det har utvecklat sig så blir det nog rätt mycket morgondagens projekt. Jag fastnade med näsan i "Luftslottet som sprängdes"...

Anonym sa...

Puh... men jag läste flera gånger, och det står faktiskt "Först på dagens oskrivna lista..." och jag tolkade det som att du tänkt göra allt under fredagen, men då kan jag alltså andas ut. :)