torsdag, augusti 14, 2008

Ensam hemma?!

Just nu känns det lite märkligt. Vi körde ut på klubben nu ikväll, jag mest för att plocka åt mig fler inbetalningar och prata med tävlingsledaren inför agilitytävlingen. Hampus "får" inte träna så mycket nu eftersom vi ska tävla på söndag. Han brukar vara mer alert om han inte gjort så mycket några dagar...

Från klubben for jag vidare till Perstorp där jag, ordförande och kassör skulle vara med på en stipendieutdelning - vi har fått lite extra slantar till klubben.

Vi körde alltså med 2 bilar - och jag har hunnit hem men B och hundarna lyser med sin frånvaro. Med tanke på att det alltid varit B som haft synpunkter, framför allt under den period då han inte hade någon egen hund att träna, på att jag inte behövde "bygga bo på klubben" så börjar jag onekligen undra var han blivit av. Mobilen ligger här hemma och det är tveksamt om det är nån idé att ringa till klubbstugan...

Lite tomt är det...!

1 kommentar:

Unknown sa...

Du får väl kolla lite Cyklar eller nåt :)