tisdag, augusti 19, 2008

Ordningen återställd

Idag har husse lämnat skogen och åkt på distriktsmöte istället, så nu har jag hundar igen! Själv var jag i Malmö på möte hela eftermiddagen och kom hem lagom till halvsju och direkt ut med jyckarna på en promenad. Kvällens instruktörsmöte hade vi redan lämnat återbud till - man kan inte vara på flera ställen samtidigt.

Lustigt så många kommentarer det blev igår helt plötsligt. Hm. Får nog försöka komma med mer filosofiska funderingar??

I lördags kväll (tror jag det var) hade jag tvn på som bakgrundsskval medan jag satt vid datorn. Det var då någon slags dokumentär där man utgått från en sida med "nygifta" i en dagstidning - och sen följt upp vad som hände sen. Nu, 25 år senare, fanns allt från fortfarande lyckligt gifta till änkor. En rätt intressant idé kan jag tycka - det var ju verkligen "vanliga människor" som var rätt så slumpvis utvalda!

Just nu har jag, rent jobbmässigt, ett klart överskott på uppgifter. Men det är bara att bita ihop och försöka "beta av" dessa efterhand. Ingen idé att hetsa upp sig. Lite märkligt bara att allt måste komma samtidigt?!

Inga kommentarer: