torsdag, augusti 12, 2010

Skor

Är det någon som kan förklara varför det NU, i slutet av sommaren, plötsligt dyker upp en massa tygskor med blommönster i skoaffärerna?! De skulle jag ha behövt i midsomras...

Anledningen till denna spaning är att mina "favvo-jobbskor" börjar ge upp andan. Sulan börjar helt enkelt lossna på den ena skon efter ett års intensiv användning, egentligen tycker jag nog att skor som kostat runt 500 borde hålla lite längre än så - någon slags kvalitetsgräns brukar det gå ungefär vid det beloppet - men jag har knappast kvittot kvar så det är inte läge för någon diskussion med butiken där jag köpte dem. Alltså - ut och jaga nya skor igår.

Fyndade ett rea-par som var sänkta från 249 till 99, helt OK. Egentligen har jag lovat mig själv att sluta köpa billiga skor och istället satsa på kvalitet, men nu var jag liksom desperat!

Och vips, så blev det här någon form av modeblogg. Eller?! (Fast då skulle det så klart varit en bild på skorna i fråga också, men det blir det inte)

Inga kommentarer: