måndag, december 03, 2007

Flyger och far...

... gör jag ju ibland å tjänstens vägnar. Nu är det dags för en omgång tester igen i projektet, hos leverantören i England. Avfärd hemifrån söndag eftermiddag, resan började med taxi till Ä station och man ska INTE tala om för en taxichaffis var man jobbar när man jobbar där jag gör... Hon höll låda, hela vägen, och jag behövde i stort sett bara humma med och säga att "ja vad den avdelningen gör vet jag ju inte så mycket om". Pust! Note to self: UNDVIK att tala om att det är i tjänsten när det åks taxi...!

Av mina kollegor i projektet från andra håll än det "egna" kontoret så är det bara J, som är kvinna (inte oväntat) som har noterat att det hänt något med mitt hår. OCH så en stjärna i kanten till leverantörens projektledare som igår sent på eftermiddagen faktiskt kom och frågade "You've done something to your hair, right?".

3 kommentarer:

Unknown sa...

Men blindstyren. Jaja, du lär ju inte behöva anmäla dem för sexuella trakasserier iallafall! ;)

Vad sa han när du svarade med att du hade klippt av hälften?

Bibbi sa...

"Jo det var fint"...

Http://brewitzochco.blogspot.com sa...

Krya på dig!!!!!!!!
Kram!!!