fredag, december 14, 2007

Penicillin

Jahapp, det var en ilsken inflammation i tandköttet, inte själva tanden, som är anledningen till mina problem. Det var väl ungefär vad jag misstänkte, men nu har jag i alla fall fått penicillin utskrivet. Och instruktioner om hur jag ska hantera tanden ifråga - eftersom den bara är framme "till hälften" så samlas det gärna bakterier och annat smått o gott under den tandköttsflik som täcker den andra halvan.

Penicillinet är uthämtat och jag är hemkommen och hundarna är promenerade. Det verkar vara frid i flocken igen så det måste varit något extremt som hände imorse.

Om ett par timmar bär det av mot Stockholm. Årets "happening" i hundvärlden (nåja, åtminstone utställningssvängen); HUND2007

1 kommentar:

Unknown sa...

Man kan tydligen snitta upp den där fliken. Har jag hört... Bläää!