torsdag, december 13, 2007

Vadå Lucia?

Idag hade jag tid hos kiropraktorn på morgonkvisten så om det var nåt luciatåg på kontoret så missade jag det... Jobbar istället i Helsingborg idag, sliter mitt hår för att försöka få någon ordning bland alla dokument som flutit fram och tillbaka i projektet den senaste månaden. Urk!

Visdomstanden existerar fortfarande, har den inte gett med sig under helgen så ringer jag tandläkaren på måndag. Är lite orolig över att flyga till Stockholm imorgon med detta men det får gå.

Idag har jag för första gången besökt Ebbas fik i Helsingborg. Jisses vilka varma mackor. Man behövde inte gå hungrig därifrån i alla fall. Nu har jag ju lite svårt att tugga för tillfället men gott var det! Rekommenderas varmt. Bara inredningen är värd ett besök!

Inga kommentarer: