fredag, juli 10, 2009

Grattis Otto!


Liten...


... blev stor...!!!
Ja, idag fyller lillebror hela 3 år! Det är inte klokt vad tiden rusar iväg!

Besöket hos vet i onsdags inskränktes till slut till Hampus, det blev rakning och salva... Lyckligtvis hade inte eksemet börjat sprida sig så det verkar finnas goda möjligheter att det läker ihop fint. Ottos tass lugnade det ner sig med så där avvaktar vi lite. Skulle det behövas kan han ju få ha lite salva på - och tratt...

Igår var det torsdagsträning och det var ju inte utan att det var en liten lättnad att Otto gjorde exakt samma "bus" på banan när det var husse som höll i taktpinnen så att säga. Det handlade alltså inte bara om att han sket i mig som matte.
Idag var sista arbetsdagen innan semestern. Det blir alltid lite rörigt men det var skönt att sätta sig på tåget och åka hem. Nu ska jag göra "så lite som möjligt" i tre veckor! Känner jag mig själv rätt så lär jag inte sitta sysslolös precis, men någon "att göra-lista", det blir det inte... !

Inga kommentarer: