tisdag, augusti 11, 2009

Kan man ansöka om fler timmar på dygnet??

Igår körde jag hemifrån ca 06.40 vilket är något tidigare än vanligt men det var ju bilprovningen som "drog"...

Hela dagen på jobbet med diverse uppgifter inklusive ett telefonmöte och sedan iväg för att hämta tidtagningsutrustningen till helgens övning. Från den hämtningen vidare till klubben för komplettering av "analysverktyget" så att jag ska kunna kalla mig SBK Allmänlydnadsinstruktör så småningom. Saknar fortfarande "Valpspecialen" så det är en liten bit kvar. Vad jag personligen tycker om SBKs omstrukturering av utbildningsgången till instruktör och hur man hanterat "konverteringen" av oss som gick den gamla utbildning, är en annan historia...

Vi var färdiga vid 22-tiden och då hade jag alltså inte varit hemma sedan på morgonen. Hundar och sambo måste ha börjat undra...?

Väl hemma landade jag vid datorn och gick igenom inkomna uppflyttningar, strykningar osv inför lördagen. Vid 23.30-tiden ramlade jag ihop i sängen.

Idag.... är det först o främst projektmöte med jobbet - min chef kommer och hämtar mig om ca 1 timme för vidare transport till Malmö. Sen är det dags för funktionärsmöte ikväll. Förhoppningsvis håller det inte på lika länge som utbildningen igår.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Skulle även kunna tänka mig fler (arbetsfria) dagar per vecka.

Unknown sa...

Fler sömntimmar vore bra! Så man kan använda mer tid till arbetsfria aktiviteter...