fredag, augusti 28, 2009

Ryktet om min...

... död är betydligt överdrivet - lär Mark Twain ha sagt.

Jag ska härmed be att få förvanska detta citat något: Ryktet om min graviditet är betydligt överdrivet. Jag fick igår höra på omvägar att det i vissa kretsar (som dock troligen inte läser här, men ändå) spekulerats i att eftersom min bak blivit bredare (och det har den - jag HAR lagt på mig några kilon de senaste åren) så MÅSTE jag vara - gravid?! Jag har mina aningar om var och när detta rykte grundlagts, men så vitt jag själv vet så är det mat, dryck och för lite motion som är orsak till de extra kilona.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Och jag som trodde att det var MAGEN som växte?!

Lotta sa...

Instämmer med mialena, nog brukar det vara magen som växer, åtminstone mest, när någon är gravid?

Tina sa...

Helt otroligt att folk inte kan sköta sej själva istället för att spekulera i om du skulle vara gravid;) Om så vore fallet så berättar du det när det skulle vara dax ;)men som dom andra kommentarerna så trodde jag också att barn låg i magen... Ha det Tina

Lime sa...

Barn sätter sig på magen...

Valp sätter sig på rumpan...

Eller??