fredag, november 27, 2009

ÄNTLIGEN

Bussgods är bra. Om nu transporten går vägen också så kommer jag att uppgradera mitt omdöme. Men de tog i alla fall emot paketet. Att det sedan var ett mindre företag att hitta dit ("jag sa ju att det låg på Knutpunkten" sa min käre sambo - för mig är Knutpunkten HELA byggnaden vid Centralstationen i Helsingborg, och står det ett gatunummer angivet så letar jag i själva byggnaden, inte nere på "bussplanen"...) är en helt annan historia. Personalen skulle kanske behövt lite mer "kundvänlighet" men även om killen gav ett något kärvt intryck så hjälpte han i alla fall till att fylla i det jag inte klarat själv på fraktsedeln osv. På måndag går det iväg. Bara att hoppas att det kommer fram också, som sagt.

Detta betydde att jag blev sen till jobbet och nu är hela dagen upp och ner. Pust...

Inga kommentarer: