söndag, november 29, 2009

Yihaaa!!

Igår fortsatte "julbordsracet". Eller ja, började får man väl egentligen säga för i fredags var det ju inte julbord. Vi var på Ladan i Båstad och åt samt fick en dos av Cabaret Cartwright. För den som inte vet, så är jag ett STORT fan av Galenskaparna&AfterShave. Eftersom underhållningen började redan medan vi åt, så gick herrarna runt bland publiken och småpratade mellan "snapsvisorna". Jag (och övriga sällskapet) har nu alltså bytt några ord med Anders Eriksson. Alltså - det är bara att erkänna att jag nog går igång mer på ett gäng herrar 50+ än en 40-nånting sångare... Nåja, går igång och går igång, inte på DET sättet kanske, men ändå.

Idag har det varit julmarknadsbesök, städning och adventspynt. Husse och Otto var på jakt på förmiddagen innan vi åkte på julmarknade. Hampus fick nöja sig med en promenad "på hemmaplan".

Nu ska jag ägna lite tid åt bokföring och budget för HU-distriktet. Puh...

Imorgon kommer mitt bokbytarinlägg. Jag lovar...!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Jösses vad du festar runt. :)

Bibbi sa...

Japp, och på fredag är det mitt jobbs julfest. Utan respektive, vi blir många nog ändå... Och så är det ju offentlig verksamhet.