måndag, juli 05, 2010

Bokvän, vem är du??

Jag har nu avslöjat mig hos Fru E, som fick det paket jag satte ihop, men jag har fortfarande ingen aning om vem som skickade till mig. Det finns flera bloggare i bytet som gillar Hellström&Roslund, vilket var den enda ledtråd jag lyckades hitta...

För övrigt har helgen bl.a. ägnats åt testkörning av den nya(re) husvagnen. Normalt sett slänger man inte upp förtältet för en natts övernattning, men vi ville ju testa innan det blir dags för semester! Inte helt fel med en liten "minisemester" heller för den delen. Datorn har jag i alla fall INTE suttit vid. Börjar bli ett dåligt samvete då jag har en del föreningsgrejor som behöver göras.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Och... utföll husvagnstesten till belåtenhet?

Fru E sa...

Hej Bibbi!
Jag vill bara poängtera att jag absolut ska ge Mårtenson en chans och att jag tyckte att det var kul att få en bok av en författare som jag inte läst (ännu)! Vilken fin blogg du har! och här kan man ju läsa att du också har hundar. Vi har två Cavalierer. :-)

anna sa...

Hejsan Bibbi! Jag som skickade bokpaketet till dig heter Anna och min blogg heter Summerdreams. :D
Jätteskoj att du gillade det!! :D