lördag, mars 10, 2007

Trött!


Så här trött bli man när man är 8 månader och har varit i skogen på koppelpromenad i 50 minuter + lös i trädgården i nästan en timme! Oj, vad han sover, Otto bus... Fast det gör faktiskt "storebror" också.

I torsdags debuterade jag som "assistent" på en tävlingslydnadskurs på BK. Det var ett tag sen jag höll kurs på den nivån - och framförallt, det är väldigt duktiga och i flera fall rutinerade, ekipage. Nåja, det ska nog gå bra det här!

Igår var det mötesdag med jobbet, i Lund hela dagen och det betydde att jag fick sköta middagsinköpen och sen hade jag fått för mig att jag skulle köpa lite fröer som ska sås, och blommor åt svärmor (hennes födelsedag ska firas ikväll), så innan jag var hemma var klockan nästan 18.30. Det blev alltså inget löpträningspass, som egentligen var planerat. Hundträningen har det också varit lite si och så med den senaste tiden. Har liksom inte haft ork... Men men...

Och idag har det i alla fall blivit en skogsprommis och lite trädgårdsrace. Har städat ur bilen också. Varför, återkommer jag till. Imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom ÄR söta när dom sover ;-)